Sunday, September 19, 2010

35. memang sedap kalau MEMAKI

memaki adalah perlu untuk orang kurang hajar!

sila bersabar salmah... TAPI KAN..
mulut aku sekarang rase nak maki sorang jantan nih..
rasenye cam xpaham bahase kot..

dia penah cakap aku jahat sebab x trima dia.. eh kau.. hebat la sangat kau!
siap cakap gurl len ramai yang nak dia, dia reject tp aku lak leh reject dia..
oh yeke?? macam la aku percaye sgt cakap kau!

mengikut cakap dia.. dia baru je kapel ngan sorang minah ni.. dak nurse..
oh nurse
(aku mmg panas sket kalo dengaq pelatih2 nurse ni sbb skandal ngan ex bf aku dulu semua nurse! ) wakaka bengkek sampai sekarang.. oh lupakan pasal tu
tp dia x suke pon kat nurse tu(dia ckp la).. eh kau kapel tp kau ckp kau x sayang???

nk wat citer lagi sedap kan aku cakap aku penah tersuka kat dia.. dulu2
wakakaka. pastu mule r dia cakap 'loh apsal x bgtaw awal2. aku sayang sangat kat hang' eh? tetibe plak..

sayang kat aku????? gilerrrrr!.. panggg sedas kang la senang citer kt mamat ni
n sekarang dok anto2 msj sayang.. sayang lah sangat..
bila aku x nak dia cakap aku jahat.. eh
aku jahat ke kau jahat??
sekurang2nye aku xtrime kau sebab aku xsayang pon. aku hanye suke
kau la jahat sebab kau dah kapel then kau cakap macam2 pasal pompuan tu..

.. sila muhasabah diri ..

No comments: