Friday, June 4, 2010

32. caca merba ari jumaat

apsal arini aku tersangat rajin..
mengepos banyak entry lagik..
hurm.. xpe la alang2 tengah ade mood kan..
lagipon sementara masa maseh adew.. minit2 terakhir kat maktab ni boleh la di isi dengan bende berpekdah sket kan (pekdah sangat ke bende nih) hah jom2 pk..

masok je sem depan sure blog aku sunyi lagi 2bulan!
nak taw napa? sbb masa tuh aku praktikum lagi....
so sure bz tahap gaban sampai x de masa nye nak on9..

td ade sukaneka.. aku masok game isi air dalam botol..
oh ya.. ade inovasi baru dalam game td
kene bawak telo ayam skali mase turn kita (turn nak masokkan air dlm botol 2)
gud gud.. tp xgudnye sbb apsal la aku masok 1 je game.. sungguh x dapat mencabar kewibawaan aku (eh.. pe konomongononye @ persamaan kimia antara game ni ngan kewibawaan?? )

masa tidur telah tamat yan.. meh kita bergedik2 senam robik dlu okk!!


ni aku xpasti.. skali tgk cam ade gaya2 banduan plak! haha.. oh nonono.. we all sedang memanaskan badan okkk!



sporting tol yan n kak syimah! tengok si yan tu tetengah gayut pon boleh lagi bg pose yang best tuh!
tengah2 tu aku.. biase la terover berat badan lompat pon naik sikit je la... haha
ecah n sa.. waaa.. mmg leh offer pelakon lagak ngeri la lepas ni..hehe




ni ecah n amy.. jejaka kat sbelah tu ialah en JOHN okk! kiteowg punye lectrr



ni group aku okkk!! yang depan tu umi aku a.k.a kiteowg punyer mentor..

ade sorang lagi lectrr patotnye.. tp mane ek en baha menghilang mase nih??

en baha oooo en baha..
some1 tolong carikan cg baha pliz..












taaaraaaa...

ni la cg baha..lectrr aku ok.
sbg seorang yang gentleman cg baha menjadi peserta yang pertama dalam kumpulan 1(kump aku la tu)

adoi.. kacau je kan.. kepala sape tah dlm pic nih..
mase ni cg baha tgk cedok air pakai tgn je pastu pastekan air kat botol yang korang nampak tuh..
















sa lak tunjuk skill!














diumumkan
pemenang ketiga acara isi air dalam botol..... KUMPULAN 1

ok la tuh kan top 3 tuh..
(sedapkan ati je)
dapat num 3 dari 3 penyertaan okkk.. haha
hamper pon kecik je..ok la tuh

No comments: