Wednesday, June 2, 2010

29. berbaloi baloi

ohohoh.. arini sudah ari KHAMIS!!!.
ade 1 ari lagi aku nak blah dari bumi Melaka ni.. haha..
YAHooooooOOOO...

tadi aku ade ceramah..
huhuhu
dengan bapak2 polisi daerah melaka tengah..
actually pada aku.. ceramah tu best.. bole la
tp si pemberi ceramah tu agak membosankan.
xheran la kalo aku tgk budak2 ni ade yang tido.. menyembang..dan bla bla..

rasenye die dah biase cakap laju..
sampai aku xle nak faham mende yang die cakap..
ditambah2 ngan sistem audio kat tmpat aku ni yang agak2 retro..
pergh!! rase cam nak je aku cabut wayar semua..
bia puas hati langsung xdengar dari dengar pon xfaham mende..

jakun giler kan aku .. cam excited sangat bergambo ngan moto2 polis ni.. hahaha. seb bek aku pakai kain mase ni.. kalo aku pakai suar dah lame dah aku "ghagaih"( bhs kedah ni.. nak taw makna carik la sendiri).. huaahahaha

mase sesi bersoal jawab tu ade la die galakkan kiteowg jadi salah sorang rakan cop
senang je nak daftar.. pakai sms je..

nak taw cara daftar x?

taip : rakancop melaka daftar nama korang
send : 32728

then akan dapat la no rc die.. huhuhu..
ops ! ni info yang paling penting k! pendaftaran tu dicaj RM 1..
waaa.. kalo aku taw dari awal caj banyak tuh xdenye aku buat waktu tu.. bukan nak berkire ke ape tp mase tu crdt aku ade singgit nam kupang je.. sedey siot.. dah tengah2 nak budget..
tp pe leh wat mende dah jadi.. aku redo ( air mata meleleh sambil idong kembang kempis) hehhe

fuHHHH.. sek bek la masa aku kuar aku lalu dekat kaunter polis tuh..
"""sape yang dah daftar kene tulis nama n dapat la barang2 sket""..
haha.. bile tgk barang tu.. agak berbaloi2 la ngan crdt singgit yang terkorban td.. hehee

No comments: