Wednesday, June 2, 2010

27. kalau dah namanye kawan kan

kawan okkk!!

tahla.. bengang aku kadang2 bile berhadapan dengan kawan ni..
mood cam ape tah..
bile ko xde kawan menyendeng2 ko ngan aku kan..
aku taw ko cantik .. wat muke camner pon tetap cantik kan..
tp ko xpayah tunjuk muke masam ko kat aku k..

rasenye xde kot dosa aku kat ko (stkt ni la xde)
ko je banyak dose kat aku
tp x pe aku maafkan... mmg jenis aku mls nak simpan lame2 dalam hati..

aku dah banyak kali melantakkan ape yang ko buat
sambil berposotifkan diri yang ko mmg camtuh.. so abaikan aje ape ko buat
tp makin lm ko punye perangai cam hampeh kan!
dari aku nak meluah2 perasaan kat orang lain adalah lebih baik aku tulih je kat blog aku
kalo ko terbace nasib ko la..(tu pon kalo ko perasan blog ni utk ko r.. kalo ko rase ko banyak wat dajal kat aku.. so sile kan la memperasan kan diri tuh)

budi bahasa amalan kita..
ceit!! ayat tu mmg x seswai dengan ko ok!
ko je kan ade masalah.. ade mood.. ade telinga . ade mulut semua..
abis aku xde sume tuh.. ko kalo ade masalah pon xpayah r nak tunjuk2 bengang ngan aku plak..
ko ingat aku suke tengok muke ko tuh?? lps tuh pandai pulak ko perasan yang aku x suke kan..
mmg bijak kawan aku ni..


huhu.. aku x taw kenape marah beno aku ngan ko..
apsal selama ni aku leh je tahan ek/.
oh mybe angin aku xbaik.. tambah2 plak tetengok "muke ayu" ko .. teros meluap darah aku..

tp dah memang jenis aku.. meluap camne pon kalo tgk muke ko berubah jadi manis sket aku dah cair..
aku akan lupe segala kejahatan ko tuh..
xper2.. aku maafkan ko walaupun ko x mintak maaf..
aku taw ko ni banyak masalah. sebab tu angin je muke ko kan...

aku tulis ni sbb dah terase sngt2 bengang ngan ko..
malas nak ngumpat ngan orang lain.. kang xpasal2 terkeluar plak cerite lain (ha amik!!!)
aku pon taw.. ko cume kawan.. bukan sahabat pon..
so xpayah r aku nak panjang2kan cerita


tengok ayat last tuh... aku gembira mengenalimu .. ('gembire nyer aku')~~~~ lalala
ko mmg bagi banyak pengalaman untuk aku persiapkan diri aku mengahadapi kawan2 cam ko lagik.. tq

No comments: