Thursday, June 3, 2010

31. pemimpin2 kajian shosiel

4.6.10 tamat semester 5..
wahaha..
malas nak cerita kenangan2 sem ni.. bnyk sampai nak biol la kalo citer balik



nampak x muke riang si syima ni.. mentang2 la kan tugas dia sebagai Ketua Unit dah seleshai (tiru gaya en supra).. ooo.. sonok hang ek!!.papepon aku dengan xbrape ikhlas hati nak ucapkan sejambak penghargaan atas kepimpinan hang sepanjang sem ni (xbrape ikhlas hati sbb aku tamau ang letak jawatan!!) SYIMA SANGAT BERKALIBERR..


sepertinya makcik izaidah ni sedang merenung masa depan.. mesti beliau sangat hepi dan teruja untuk menjadi KU sem depan.. chaiyok la jedot.. aku sentiasa dibelakang hang!.. tp dlm kelas je r. sbb tmpt duduk aku mmg belakang hang pon.. hehe


wallllaaaweee.. ha yang ni aku x tau nak cakap camner..
susah nak teka perasaan si nurul ni..
mungkin terlampau excited hepi n sedey untuk tidak menjadi orang kebanyakkan lagi cam aku pas ni..

semoga menjadi penolong ketua unit yang paling best abad ni.. hehe.. chaiyok!













** setiap manusia adalah pemimpin dan akan disoal kepimpinannye di akhirat ** (mana aku dapat ayat ni tah.. aku pon dah lupe)

No comments: