Tuesday, July 14, 2009

15. NAFSU - versi xnak tp nak jugak!!

tempat kejadian : JJ bkt tinggi
mase : antare jam 3 la
hari : sabtu
konco2 bersame : kak umi,abang ijan dan shera..
mood : teruja + gumbire



bnyknyer "JUALAN BERDISKAUN" nih

giler laa!!
bercahaye je mate aku..
tengok barang nih nak
tengok barang tu pon nak....
huh.. tp sabar kan diri.. kontrol je


** xde niat dihati nak membeli **


tapi
sampai la satu kedai kasut..
xdapat nak tahan nafsu!!!

aku dah tawaf JJ 2 kali..
dan aku masok kedai tuh buat kali yang ke 4..
dah aku rase itu pilihan terbijak..
borong kasut kat situ je lah..
MEMANG giler r..
kasut cantik n MURAH plak tuh ( tu yg x leh tahan!)


hari tu.. aku menghabiskan mase selame 4 jam!!!
berjalan je + survey ..
wow!!!
penatnyer..


1 lagi misi tercapai..
aku dapat beli 2 baju n 2 pasang kasut
dengan harge xlebih dr rm 50..
sungguh PUAS HATI

naseb aku bertambah baik hari itu sebab
aku dpt lagi 1 kasut free...
hehe
akak aku bg..
die beli tp xnak pakai.. so aku la tong sampah die
haha
xpe2 aku suke!

yeay =)




1 comment:

teddybiegirl said...

eleh....ang tu...mmg..
klau aura shping dier mai...
x ingat dunia da
hahhaa