Thursday, July 2, 2009

13. budak SKEMA skolah

kat pintu depan nih

selamat datang ke MRSM PENDANG

mase majlis graduasi form 5 2005

lorong gelap!! hehehe

dewan besar..

antare bangunan maktab nih.. lab, foyer, dataran pengetua, pejabat.. huhu

heheh...
aku budak skema! yew!!!
mase aku form 4 (2004).. aku masok MRSM Pendang..
ala dekat je ngan umah.. ade la dlm 45 minit..sampai la

cam ne leh tetibe layan perasaan nih??? nak taw..
hurmmm... citenye cmnih..
tengah syok aku melayan blog
tetibe aku terjumpe blog cikgu kimia aku mase form 4 dulu!
hehe.. xsangke tol..
pas2 ape lagi terkenangkan kesah2 lame mase zaman skolah dulu la..
hehe..

x terkire la banyaknye kenangan pahit manis mase kat sane..
waaaaaaa...
1. penah kene lari keliling ds(dewan selera) sebab xpakai stokin
2. buat otai x jahit tudung...
3. lari bertempiaran mase kene hambat ngan cg sebab g beli mknan kt gerai luar time prep!
4. ade pak homeroom best! abah dahlan ishak.
5. xkurang juge bro2,sis2 homeroom yg sengal! burn, kojer, kak honey dll
6. perasaan cuak dan takut x thp gle babi ble ade rokol ke spt check ke.
7. denda tulis surah yasin 10 kali... huawaaa..mmg cam nak tercabut dah tangan time 2
8. Asyik jew bau tahi lembu... hehe..hostel sebelah jalan kampung yg sangat banyaknye lembu..

2 la antare nye.. tp siyes r ckp bnyk lg kenangannye..
sbnrnye aku nih agak skema gak kat maktab..
susah nk wat salah..
(stakat salah sket2 tu biase la)
cepat cuak ble wat salah or bohong.. muke x bley blah..
hehe..
kat sini la juge aku kenal ngan member2 yg best n still cntct smpai sekarang...
walaupun dah lame sgt x jumpe dan memasing dah ade haluannyerr..huhu
sharifah, yati, fiqah, fatt, syume n ramai lagik! windunyerr
syg sgt kat dieowg.

ble lagi nak g maktab ye? erm.. cg2 pon da ramai yg dah xde(bukan meninggal la)..
skolah 2 pon dah banyak yg berubah!..
tp walau ape pon yang berubah name MRSM PENDANG tetap kekal n terpahat kat hati buat selame lamenyerrrr..... i LOVE mRSm PENDANG!!

2 comments:

RobinHood said...

Testing Testing!
Yea....
Dah Buleh Komen!

Fathiah Farid said...

hehe..
name aku ade jugak?
huhu, terharu weh...
thx angah!!