Wednesday, May 27, 2009

10. berakhirnye semester 3

DUP DAP DUP DAP
KLIP POP KLIP POP

dah tamat semester 3 =)

arini.. hari terakhir aku kat maktab nih.. fuh! agak banyak gak kenangan + pengalaman baru aku dapat sepanjang semester ini..

jom tgk balik kebizian aku semester 3 nih:

1) bln 1 - 5 - study cam biaser la ( pensyarah sume best! sume ok)
2) 14/2 - aku dapat g muzium anatomi UKM! best sgt m/p PJK
3) 2-6/3 - buat Audit Hijau kat maktab utk m/p PEMBANGUNAN LESTARI
4) 9-12/3 - PBS - SK. Padang Besar (U), Perlis
5) bln 3 & 4 - sebok menyiapkan esemen.. sangat banyak, saat itu sangat pening! =(
6) 6/4 - p parlimen.. mase 2 sempat la tgk dewan senat bersidang m/p POLITIK
7) 11/4 - BIG part 1
8) 17/4 - BIG part 2
9) bln 5 - EXAM!!!

aku akan bercuti 3 minggu... selamat bercuti!!!! n lepas 2.. aku akan teruskan perjuangan untuk semester 4 ! chaiyok!

sket je la pic yang sempat aku upload... tenet lembap lorh!! next time kot aku upload lagi..


with our mama, Pn Khatijah Yahaya - BIG

sambil menyelam minum air.. di Ladang tebu semasa buat PBS, Perlis

PBS - SK. Padang Besar Utara, Perlis (Kashful, Mira dan Syima)

No comments: